Nowadays Its so hard to find a true love

Hej bloggen!
Jag ligger ff i sängen orka inte gå upp ens! Tur att jag fick en iPhone så att jag kan blogga när som helst och var som helst och det känns bra, jag va så lat förut när det kom till att uppdatera bloggen för orkade inte sätta igång datorn.

I alla fall jag ville bara dela med mig av det jag har på hjärtat!.
Att hittar en partner som bara har ögonen för dig känns så jävla skönt, att du är den enda tjejen han/ hon älskar det betyder allt. Då vet man att man duger som man är och självförtroende växer också. Men om du hittar nån som har ögon för många tjejer så känner man sig mindre värd och Då tror man att man inte duger och självförtroende sjunker oxå.
Så tjejer om ni hittar nån som har bara ögonen för er så klistra fast er själva vid honom och om ni kan dela allt möjligt tillsammans så borde du veta that he is one But in à million/ Brenda bless puss


Kommentarer
moa

bloglovin byte?

kommentera vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen. <3



Blogg: http://mmoajohanna.blogg.se/
2012-04-21 @ 13:12:00
lloyd

hahah have patience my gal :D u never kno..



Blogg: http://maerrdaylife.wordpress.com/
2012-04-21 @ 16:16:34
svar:

lloyd! always,



2012-04-21 @ 17:28:33




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback