Har i alla fall försökt

Sista inlägget innan jag lägger mig då!
Jag ligger i min sköna säng och helt plötsligt så dök nåt upp helt från ingenstans. Alltså jag kom på att jag inte har varit ihop med en vit kille i hela mitt liv och det är inte så att jag har nåt emot de nä. Jag dejtade en svensk för inte så många år sen, han va gullig, snäll och allt men mannen det gick inte att få de där connections man få när jag är med en afrikan. Alltså vi höll på i ett år typ men jag kunde inte ljuga för han längre då berättade jag för han hur det kändes för det är taskigt att va med nån för man tycker synd om den personen. Han tog det bra och respekterade mig för min uppriktighet. Det som skiljer mellan afrikaner och svenskar är att svenskar kan ta emot ettbnej vilken afrikaner inte kan. Men i slut ändan så är alla lika mycket värda.
Tack för mig


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback