Livet kom inte med instruktioner

Ingen är perfekt och för det första så tror jag inte att nån av oss vet ens va själva ordet betyder. För vi är så annorlunda ingen vet hur vi människor ska egentligen ser ut, vi kanske är missbildade och de som vi ser som missbildade är säkert egentligen som är perfekta, vad vet vi. Det är därför vi ska sluta döma varandra för att om du ska göra det ska du se till att du är perfekt själv.
Jag är alltid mig själv, jag gillar att säga vad jag tycker även om du bli sur så har jag i alla fall sagt sanningen till dig än att gå bakom din rygg och snacka skit. Asså alla gör misstag men bara få lär sig utav de. Livet handlar om att ta risker du måste kunna våga chansa. Och våga att misslyckas för att sedan kunna lyckas.
Så glöm inte att alla gör misstag för livet kom inte med instruktioner.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback