Thats How i roll it

Asså jag kan vara den som ställer många krav men hatar mig eller eller gillar mig det är upp till dig! Jag gillar när min kille messa mig först, då Vet jag att han tänker på mig. Och jag vill vara först och hans allt, du får dock hänga med dina tjej kompisar hur mycket fu vill, så länge jag litar på dig och om du gör nåt dumt skyll dig själv för jag kan förlåta men aldrig glömma.
Jag gillar killar som gillar att snacka känslor och berätta vad hur känner, gillar inte hemlighetsfulla killar för om han inte kan dela med sig sina problem eller hemligheter vem ska han då berätta de till?. Killar som är social är bra, det är gulligt med killar som skriver godmorgon när de vakna och godnatt innan han lägger sig.
Att vara nåns första betyder mycket men att vara nåns sista är guldvärt


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback