Bästa veckan

Ska berätta om min resa till Härnösand innan jag lägger mig! Det började med att Jag vaknade kl sex för bussen åkte kl 8 från city terminalen. Jag fixade mig sen så drog jag och tog tåget till Tc jag ville komma dit i god tid för jag visste inte exakt vart bussen skulle åka ifrån. I alla fall bussresan tog sex timmar och när jag kom dit så fick jag vänta på Sean en liten stund dock jag hatar att vänta på folk hehe jag har blivit försvenskad. Sen kom han och vi promenerade hem för han ville inte åka bil för han sa till sina syskon att dra hem för han ville vara själv med mig, skit gullig. När vi kom hem så va jag så trött så jag tog och vilade lite sen så kom några av hans kompisar över och vi spelade lite musik sen så slutade med att vi drog till en fest det va en tjej som fyllde år och Sean skulle dit för att koppla hans högtalare det va nog därför vi drog dit. Och som det låter så började veckan bra och slutade bäst, hade skit kul både med han och hans syskon.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback